Saturday 26 November 2011

selamat tinggal cinta...

assalamualaikum w.b.t

takde lagi medium untuk aku lepaskan rasa beban dalam hati aku kecuali disini..di belog aku ni..aku kena luahkan even belog aku ni takde sape yang tau...aku nekad...nekad...untuk pergi jauh dari kehidupan yang penuh pura-pura...

cewahh..intro mcm nk mintak penampo je...

hari ni aku nekad untuk lepaskan insan yang aku sayang...insan yang aku tak putus-putus untuk bersama dia...sorang insan yang ajar aku banyak benda dalam kehidupan yang sebenar-benarnya...aku belajar macam mana cintakan seseorang even orang yang aku cinta tak penah nampak cinta aku, pengorbanan aku pada dia...insan yang tak penah nak amik tau tentang kepedihan hati aku disebabkan oleh dia...

memang susah nak lupakan dia...memang susah...sebab sayang aku pada dia mungkin kuat...tapi aku harus lupakan dia...2 tahun lebih aku tunggu dia berubah...tapi...tak jugak...aku masih tak nampak keikhlasan dia...bodoh kan aku sanggup tunggu orang yang banyak buat aku menangis? cinta..cinta..

aku lepaskan dia dengan rela hati aku...biarlah dia dengan hidup dia...kami tak mungkin bahagia...tak mungkin...dia lebih bahagia dengan perempuan lain..tu yang aku nampak...moga kekal bahagia sampai ke syurga...moga je...

cis! ayat aku macam sengit je..haha ngek!

satu je aku harap...moga dia tak cari aku lagi...cukup-cukup la selama ni jiwa aku terseksa...cukup...aku tak kuat nak hadap fake love dia lagi...aku lepaskan dia...mungkin satu hari nanti, Allah temukan aku dengan lelaki yang tau menghargai aku...aku nak sorang laki yang boleh jadi suami aku...lalalala...kena pikir masa depan...umo pun dah makin tua..betul kan? adakah suami aku nanti budak U ni jugak? hahaha entah! fokus study...lagi setaun nak grad baru la mencari...hehehe...



now...aku lepaskan dia...aku akan keluarkan dia dari hati aku...betul ke orang kata...wanita yang baik untuk lelaki yang baik? kalau wanita yang setia adakah untuk lelaki yang setia jugak? mudah-mudahan...mungkin Allah temukan aku dengan orang yang salah...dan bila aku makin matang tentang cinta...mungkin Allah akan temukan aku dengan sorang lelaki yang akan  bergelar suamiku kelak...mudah-mudahan amin....

selamat tinggal cinta....


*tengah taip ni pon boleh menangis...apa da..*

No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik