Saturday 26 November 2011

hujan oh hujan

assalamualaikum w.b.t

sekarang ni memang musim hujan dak? kat kelantan udah banjir...kat u ni pon dah keluar notis kemungkinan akan banjir macam tahun lepas...waaa...kalau banjir kelas pon ditangguhkan...tak suka tak suka tak suka...harap-harap tak la..hehehe...


comel tak payung aku? hahaha

sejak 4 5 ari ni aku asek termain air hujan je...hihi kain baju jangan cakap la..memang tak kering...nak guna mesin basuh, punya la berderet orang guna..nak taknak aku sental pakai tangan je la...jemur kejap pastu hujan balik..hujan rahmat...lau tak hujan kita panas pulak...so bila hujan, aku kena la sangkut baju kat dalam bilik...kadar kekeringan memang lambat lau sidai dalam bilik kan?

huh! bila cuaca tak ok..tahap kesihatan aku pun tak ok...mula dah sakit kepala...badan tak sedap..tak tau la pulak sebab masalah cinta yang aku alami punca kesihatan aku tak baik..mungkin..sebab banyak menangis..banyak berpikir...otak pon stress jadinya...

aku dah telan panadol...harap-harap rasa tak sihat aku ni kejap je..banyak benda aku kena settle kan...hurmm kalau la ada adik aku si ecah tu kan bagus...boleh mintak tolong dia picit-picit kepala aku guna tangan kecik dia tu..huh aku rindu adik aku! aku rindu mak aku! aku rindu abah aku! (baru je abah col tanya ada duit ke tak..hihi)

bila kita sakit, ada yang jaga ada yang amik berat pasal sakit kita kan bagus...huhu...sakit tanggung sendiri..tu je aku tau sekarang...taknak minta simpati...taknak bagitau kat mak yang aku sakit..nanti dorang riso..sebab dorang tau lau aku demam ke memang lembik ya amat...hehehehe

moga aku kuat...kuat...yeahhhh!

aku mesti sihat! 

lupakan segala duka! yeahhh!

aku suka makan ubat! yeahhh!

sekian...


No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik