Thursday 20 October 2011

nak balik :(

assalamualaikum blogger2 sekalian...

BALIK..BALIK..BALIK..

aku nak balik rumah :( aku rindu mak..abah..ecah..adik beradik aku yg lain..aku rindu katil aku...aku rindu semuanye..rindu nak pegang kuali..pegang sudip..potong bawang..siang ikan..basuh ayam..hahaha bajet tukang masak propesional plak! kehkehkeh

tinggal lagi bape hari je lagi aku mid sem break..yahoooooooooo!! tiket balik Ipoh pon dah beli..wahhh! semangat betul ko ni fizah! opkos le aku 2 bulan kut tak balik rumah..mesti family aku rindu kat aku jugak kan? hehehe mesti dowang rindu masakan aku..ecece...

serious...week ni memang asek pikir balik, balik, balik...padahal assignment melambak..aduhhhh..jiwa aku dah kat rumah camne nak pokes buat keje ni...ishhh...teruk gler kan aku? tapi kalau kowang jauh dari family kowang mesti kowang rasa apa yang aku rasa..benda yang kowang selalu buat kat rumah kowang tak dapat buat masa kowang study...masakan mak kowang yang paling sedap didunia ni bila kowang jauh dari mak kowang, camne rasenye weh? kena la makan masakan owang lain..the best masakan kat rumah jugak kan?

huhhh! betul owang cakap "rumah itu syurgaku" ...sejauh mana aku pergi..hati aku tetap ada dengan family aku...dowang la yang membahagiakan aku :( susah senang dowang la sentiasa dengan aku...ya allah...bertapa aku sayang family aku sangat2...mak abah aku banyak sangat berkorban utk aku...tak terbalas jasa, pengorbanan, didikan ,kasih sayang dowang pada aku...

I REALLY APPRECIATE THAT.

doakan la perjalanan balik aku ni selamat...kepulangan aku dinanti-nanti..2 minggu cuti..heaven weh :P kehkehkeh..lepas naik cuti mid term exam..haaa amik kau! berpoye poye la kau nanti fizah!

ok bai :)

*nak bawak buku balik ke tak masa sem break ni?*








No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik