Monday 28 November 2011

jejalan pehabeh duit

assalamualaikum w.b.t

semalam cheq p Jitra..pestime kut..macam jakun ja..kahkahkah...takda papa pun kat sana...lebihnya ada wayang tu ja (serius aku xpandai cakap kedah)...semalam cuti sempena awal muharam,so aku dengan kawan aku Qai ni pegi la Jitra..niat nak cari pape yang patut untuk dinner kolej nanti...

back to school???

nak jadi student ke? jadi cikgu ke? jadi makcik kantin ke? jadi pape je lah! malas nak pikir..hehehe...

alhamdulillah..semalam cuaca baik..cerah...sampai tunggu bas nak ke Jitra pon berpeluh-peluh..ewww...sejam kut kiteorang tunggu..nasib baik la bas nye aircord...perjalanan dari u ke sana dalam 30-40 minit je..takla jauh bebeno..

 bukti aku naik bas :)

dah sampai, kiteorang cari makan dulu..Qai la tourist guide aku semalam..almaklum la cheq bukan orang kedah..aku duk ipoh pon tak explore ipoh abis..ni kan pulak tempat baru bagi aku..

taraaa...mee goreng mamak untuk lunch :) alhamdulillah :)

dah abis makan, mulalah pencarian kiteorang..sana sini sana sini..keluar masuk keluar masuk kedai kiteorang...last2 dah test itu ini, nak taknak kena beli jugak la..sian plak kat akak kedai tu..jenuh melayan aku nak baju ape,nak di matchingkan dengan ala-ala skirt...abis duit! bajet lari doh :(

dalam 4 jam jugak kiteorang kat Jitra..walaweh sebab panas kiteorang balik cepat..sakit kepalo terik sangat..sampai bilik,kira bajet yang kuar..wah! belanje makan untuk 2 minggu kut! memang pemboros aku ni :( susah nak kikis...

beli :
skirt-blous-tudung-magie-penadol
hahahak

sekian...aku dah xdak idea nak merepek ape..

*next week p tengok ombak rindu! yeahhh! *



No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik