Monday 11 April 2011

kawan makan kawan !!

assalamualaikum...

sanggup ko makan member ko sendiri !!! cannibal sungguh! tak ku sangka! banyak lagi benda yang boleh ko makan tapi ko nak ngap jugak kawan ko! ape, sedap sampai menjilat jari ke kawan ko tu??! (eh makcik ni emo lebih plak) hehe..

wahhhh entri cik fiza hari ni bunyinye macam geram yang amat sangat...kuikuikui...ye...aku geram....aku marah...sekiranya aku ada kawan macam tu! kowang ada x spesies kawan yang macam gituh? harapkan pagar,pagar makan padi...cissss! 

kawan makan kawan?nape la ada lagi spesies manusia yang sanggup merampas kebahagian kawan sendiri?mengape?? dah xde girl/lelaki lain ke dalam dunia ni sampaikan anda sanggup kebas kawan sendiri punya girlpren/boypren, tunang or suami/isteri kawan anda tu?? wah wah wah...sonok ek bila anda dengan jayanya dapat merampas buah hati kawan baik anda sendiri? dalam diam anda dah merosakkan hubungan persahabatan antara kowang....

xmo wat macam gini ye anak2 semua

spesies kawan yang tak boleh tengok member sendiri bahagia...sampai ada yang sanggup pakai ubat  guna2..dan mcm2 lagi taktik kotor utk rampas kebahagian orang lain...ishhh ikutkan hati nak je masuk 'kawan' ni dalam guni kalau la guni tu muat utk dia..lau tak muat kita kerat 24 pastu masuk dalam 2 guni...haaaa..agak2 muat kut..dah masuk dlm guni moh kita campak 'kawan' ni dlm laut..konpem ikan paus pon x hingin makan 'kawan' yang makan kawan ni...hehehe

so, jadilah kawan yang baik,kawan yang mendoakan kebahagian member sendiri...kawan yang sering menjadi pendengar yang baik dan segala-galanya yang baik lah...ok anak2...faham x cikgu fiza bebel ni??hikhikhik...aku sendiri pon harap aku akan jadi kawan yang sejati pada kawan2 aku semua...hehe..aku syg kowang semua tau! 


*friends forever*




2 comments:

  1. wowwwww!kakcik!akhirnye!wuwuw~

    akulah gadis itu?haaaa

    cantik header die,lg cantik dr kite..iye2 nyorok skali die pnye lg gempak..wahh

    ReplyDelete
  2. haha bukan sorok tapi belom bsedia hikhik..idak cantik eh..nad punya lagi smart ape..

    ReplyDelete

anda makin comel bila mengomen...hikhik