Sunday 10 April 2011

convocation day!

assalamualaikum...

'aiya...sudah lama berhabuk ini belog...sekalang balu mau update ka?' (hahak ada apek jual sayur sesat la..ngeh3)

"apek2 fiza manyak sibuk wooo..lgpon fiza tarak mood mau post ape2 loh..."

'kenape meh?' 

"my heart very sad T-T "

'aiya...xmau itu macam la..u pon sudah graduate ma... '

(stop dialog fiza oiii)

yeaaahhhhhhhhhhhhhhh! aku dah grad! tahniah kpd diri sdiri! ngeh3....tahniah gak kpd mak abah kerana lahirkan aku,membesarkan aku,myekolahkan aku sampai tahap ni...i very2 love both of u! 

pada semua classmate aku Dup 08, tahniah beb! kita dah bjaya lepasi 1 tahap ni...3 taun kita menelaah sama2..susah senang kita bersama...banyak beno kenangan dgn kome semua..aku syg kowang semua! pada semua graduan psis tahniah ek! hehehe..lepas ni banyak lagi cabaran dlm kehidupan kita..yg nak sambung study,yg nak bercarier,yg nak berkawin,huhu seyez banyak lagi titian2 yg kita belom lalui dlm kehidupan penuh  dengan pacaroba ni...

k..aku xmo cakap banyak..moh kita nengok pic2 yg bjaye disnap masa majlis konvokesyen psis 26/3/11...seyez x banyak pic..huhu..

~dengan ibunda yg sangat keletihan ketika tu~


~dengan ayahde yg sama pattern baju dgn pakcik dbelakang tu~


~asma,la,aku,adam,achu,aini~
agak gelap ye pic ni..maklom le snap pg2..hehe


~pesyen x katub butang jubah~hehe
mane la membe2 len?? huhuk x sempat nk bergambo dgn kome T-T


~gambo lps antor jubah~
yg tgh duduk tu bajunye mcm nak g nikah..hehe jgn mrah ye semah..kamoo sgt cute menggayakan itu baju..(skemanye ayat!) hikhikhik


~bergambo bersama YB azizi~ hehe


~tahniah fiza!~ gler bangga..hehe


~gadis2 keletihan~ hehe

pic2 tu yg mampu aku share...yg len private n confidential..hehe..syg sribu kali syg...pic dgn member klas yg lain xdapat disnap masa date yg penting ni...xde rezeki...harap sangat bisa ketemu dengan kalian semua nanti...huhu...

~ kowang mesti pasan muka aku dlm semua pic ni garang cam lion betina kan?...hehe..puncanye tersalah mkn ubat...eh! bukan! akibat keletihan dan kefeninan yg dialami la ni...huhuk ~



No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik