Monday 11 April 2011

aku yang kau panggil sayang

assalamualaikum...

hye cuties!!

aku yg kau panggil syg..syg ke?? pehhh entri separuh jiwang kali ni...hikhikhik..dah mcm lagu "aku yg kau pggil syg" pon ade...ngeh3..penah x kowang lafazkan "syg" kat someone? mesti ada kan?? apa mksud "syg" tu bagi kowang??

mungkin pada sesetengah orang word "syg" tu sekadar main2..xde makna mungkin...dan ada gak orang yang anggap word "syg" tu sgt penting...mcm aku sendiri...aku anggap perkataan tu penting bila melibatkan hati dan perasaan...cewahhh...tapi..bila perkataan syg dilafazkan hanya pura2 memang anda la spesies manusia yg pandai acting beb! layak menang pelakon paling paling paling popular dlm abpbh tau! 

tak rasa bersalah ke bila anda lafazkan satu benda yang anda sendiri tau benda tu x betul?ada x anda terfikir bila "aku" lafazkan yg aku syg ko sgt2, aku takleh hidup tanpa ko, hidup aku x sempurna tanpa ko dan mcm2 ayat yang pehhh jiwang la konon2...betul2 syg la konon tapi hakikatnya anda hanya pura2...tahniah lau anda berjaya buatkan si gadis/si lelaki itu cair dengan luahan anda tu...x payah susah2 masuk contest "lafazkan cinta dengan stail cornetto"...

lafazkan la cinta dan syg tu bila diri anda betul2 cinta dan syg pada someone tu...kowang tau x cinta tu sebenarnya xde sebab? bukan aku syg ko sebab paras rupa yg ko ada...bukan aku syg ko sebab ko kaya raya...dan mcm2 sebab la..tapi hakikatnya......cinta tu xde sebab...ia datang dengan sendiri...datang tanpa diduga tanpa diundang...cinta yg sebenar2nye datang dari hati...bukan dari mata...

i luv u..really2 luv me??

kalau anda betul sygkan si gadis/si lelaki ni, jagalah hati dan perasaan dia semolek moleknye...pertahankan la hubungan yang melibatkan hati dan perasaan tu sampai ke jinjang pelamin dan sampai hujung nyawa anda...tapi jangan terlalu yakin dengan takdir yang belom ditentukan oleh Dia...kita hanya mampu merancang tapi Dia yang menentukan...

sekian bebelan dari mkcik fiza :) hehe

~ i syg u tapi u tak syg i so macam mane?~





No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik