Saturday 2 July 2011

happy birthday !

assalamualaikum...

pakwe-pakwe comel sama makwe-makwe gorgeous semua sihak dak? hehehe

happy birthday!

ewww tenkiu-tenkiu!

oh! sememangnye bukan birthday aku yang jatuh pada tanggal dua ribulan tujuh ni..aku lambat ckit dari tarikh ni je...beh tu hari beranak sape dua ribulan tujuh ni? ermmm.....ari beranaknye sowang insan yang ajar aku erti kehidupan...sama ada kehidupan yang pura2 atau sebaliknye..


aku doakan engkau panjang umo...hope allah swt bless u...dan aku harap kau akan berubah jadi yang terbaik even manusia ni bukannya cukup sempurna...aku xde pape hadiah nak bagi kau....hanya ada doa buat kau....
dan sempena birthday kau...aku nak kau dengar suara aku yang  x sedap ni...jgn tutup telinga sampai aku abeh dendangkan camat ari lahir kat engkau yee...


okey...1..2..3...go!!!

happy birthday to u...happy birthday to u....happy birthday to u....happy birthday to u.....

dah abeh! give me clap! hehehe nampak beno syok sendirinye...huh! nvm...aiman x kisah....hahaha

sebelom aku merepek sambil makan kerepek pisang buatan sendiri ni..bek aku cau...kang mulalah jejari comel aku ni merepek meroyan...

terlupa plak! nah la rasa kek strawberi aku nih..baru kua dari oven lagi...hehehehe


*happy birthday yerrr*

No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik