Monday 28 March 2011

konvo punye psal..

assalamualaikum....

dh lama x update blog ni..lama ke??cehh bajet tbe2! hahak k2 konvo punye psal,,4 mlam aku bermalam kat umah owner umah sewa mse sem 6...pkcik mawi,cik r0s,tasya..hye!! time ksih byk2 tumpgkan fiza ye..huhuk..

selasa ptg lps si kechik blik skola,trus btolak ke sabak..sabak bernam tercinta...eh! tercinta ke??ahahak dr ipoh ke sbk dlm 3jam je..lau abah rempit 2jam stgh leh smpai..hehehe

lbih kurang kul 11mlm ru smpai umh pkcik ngn mkcik..ksian dowg beb tpkse tnggu aku smpai..hukhuk..dlm stgh jam gak la abh ngn mak bsembang2 ngn pkcik ngn mkcik..si tasya (ank owner umh) dh lama beradu..
tggu kakak x smpai2 trus tetido..hukhuk yg pling aku ksian, abah la..drive kete dr ipoh-sabak-ipoh..adui..dh la mlm..T-T nsib bek mak ade..peneman abh...xla mgantuk sgt..

lps mak abh btolak lek ipoh, aku pon kmas2 ape yg patut..lau kowg tgk brg aku bwk msti kowg perli fiza..ahak..mcm nk tdo sana setaun! siap bwk bntal bucuk lg yg xleh blahh..eh bntal aku wangi tau! tanpa bantal wangi ni xlena la tidoku...ahahaha sdey gak la..mlm ptama, aku beradu sowg2..dh la penakut..hahak tp aku kuatkan dri...dlm kubur nnt pon aku sowg2 gak..xde spe yg teman..huhuhu mlm ptama ni susah skit nk lelap...terlalu penat,plus dmam btuk sesema yg lom ok2 ag..

mcm2 dlm pkran aku..tbayang kak limah la ape la..aduiii  nk tau sbb ape x??ats siling umh pkcik tu de bunyi beb!! bunyi somethg berlari2 keanak-anakan! aku beranikan dri gak bkk lampu..bajet nk ngintai ape yg ade kt siling tu la.. dan2 lak mse lmpu terang menerang mkin kuat bunyi2 tu!! 

ishh nek bulu roma aku...hahak tp bla aku telitikan bunyi tu balik,,mcm bunyi kucing cakar2 pon ade..hahh sudah xkn la ats siling umh ni ade kucing idup lak! rope2nye cik t yg blari2 keanak-anakan tu la! (cisss nk nyedapkn ati je tu)..tutup tlinga ngn bntal jela...smpai tetido mkcik ni...huhu..

sok paginye mkcik ajak bfast sme2..mse tu bru mkcik cter,,lau de bunyi kt siling tu cik T..hahahaha dh agk dh...ishh tp aku geli la cik T ni...nsib x jmpe..ngeh3 segala persoalan dh terjawab..hihi..dasar penakut..kuang3..alahai..konvo punya pasal la ni..ngeh3...

~ jgn tgk cter2 yg menyeramkan kalau diri anda  penakut mcam aku! hahaha ~









No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik