Wednesday 16 March 2011

lebih kurg sminggu nak k0nvo!!

assalamualaikum....
  
setelah 3 taun aku blaja kat psis,akhirnya 26 mac ni tarikh keramat bagi stdent yg xpenah grad lagi mcm aku ...memang bangga dgelar alumni psis...hihihi...pejam celik pejam celik kjap beno masa blalu...nk dijadikan cter sal konvo ni,sbenonye aku xde lagi baju utk dpakai time konvo...jenoh aku cari sume xbkenan...aku ni bkn cerewet tp ntah la sume yg aku jumpa ntah pape patern nye..smpai ke kuala teman pegi idak jumpa plihan hati...ate nk wat cmne mgkin time ni stok xbape nk cntik...

ari ke4 mcari baju utk konvo...alahai....dh jumpa yg bkenan size lak xde...mang cntik la..lau aku pkai aishhh mang tiud miud la..anggun menawan tertarik aku mmg debomb la..hahaha...serius cntik,x tpu pon baju tu la bkn aku..hihii...tp xde rzeki,size lak xde..kurung moden tu mang dh ngam dh ngn aku tp mak kata "kmu bkn nk pkai sekali"...huhu dh pham la mksud mak aku tu..cari baju bia beso ckit..aku ni bkn mkin kcik mkin beso...aduiii syg sribu kali syg...lau de saiz mang dh xyh aku pk sal baju ni lgi...yg butik tu pon stu,apsal lak xbykkan size..tgk skg aku yg susah...ishhh nk nyalahkan butik tu lak..oppsss tlebih sudahh :p

kesana kesini mcari baju yg dh siap xpon cari kain utk dibikin baju oleh mak aku...tp xjumpa2..mang nasib aku xberape nk baik kut...xpela..ade sminggu lagi sblom konvo..insyaAllah ade..pasti ade...hihi...nk dimatchkan dgn tudung putih bg aku amat payah...c0z aku xske pkai tudung putih!

wait n see aku pkai baju ape nnt ye...ok daaa....

No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik