Wednesday 16 March 2011

tentang aku...bukan tentang dia tau :)

assalamualaikum wbt...

ehem ehem....testing testing 1 2 3....

budak gemok dah ade blog la weh...hahaha

okeh...taknak merepek meroyan kat first entry aku ni...siapa aku?siapa si empunya blog yang macam kanak2 ribena ni?heeee 

aku Fiza..nak menambahkan lagi perisa aku tambahkan Cik disitu..Cik Fiza..aku agak ketinggalan dalam dunia blogger ni...umo 22 baru la tergerak hati nak bikin satu blog sendiri...hehehe

blog aku ni akan aku jadikan tempat aku nak penampo orang  luahkan rasa aku...tempat aku nak sembang sorang sorang la katakan...mungkin ni la medium yang terbaik untuk aku lepaskan meroyan aku..ye dak?

aku lepasan poli...dan mungkin continue study satu hari nanti...hmmm apa lagi ek aku nak citer?okeh tentang perangai aku...aku ni degil katenye..hahaha..aku punye pensen sebelom tido suke berangan jugak...teruk kan aku? eleh...korang pon sama gak kan?hahahaha

aku kekadang mudah sangat nangis lau tengok citer2 sedih..nak nak lau pelakon air mata m'sia yang berlakon..perhhhh...tangkap leleh wa cakap lu...adik aku cakap aku garang..macam singa betina katenye...sob sob..sampai ati deme samakan aku macam singa... :(

aku ni jugak takla cun..takla comel..takla lawo..takla pandai...takla tinggi...takla kurus...even aku macam tu, aku bersyukur dengan diri aku begini...ni lah aku...setiap kejadian Allah tu indah..betul?

okeh..tu je la kut untuk first entry ni...tentang diri aku yang tak hebat macam korang2...kikiki

selamat berkenal kenalan yo :)






No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik