Thursday 23 February 2012

my first day in class

assalamualaikum wbt...

19 Januari bersamaan dengan hari ahad....jam ketika itu sedang menunjukkan pukul 7.37 am..aku keluar dari bilikku menuju ke bus stop seorang diri...sampai saje di bus stop, ramai benar manusia sedang menunggu bas di situ..

"arghhh ingatkan hari pertama ni takyah la nak rebut rebut naik bas" hatiku bersuara.

maaf....intro yang agak agak sengit bin sengal je bunyi...hehehehe

okeh..aku nak story sikit pasal hari pertama aku setat kuliah sem ni..first day...aku hanya ade dua kelas aje..kikiki...kelas pertama sekali kelas business accounting...sejam je kelasnye..lecturer nye laki..segak orangnye..fun..hehehe 

second class plak subjek management yang agak killer jugak aku rasa..first day punya kelas ni aku dapat belajar satu benda...time is like a river..u cannot touch the same water twice..because the flow that has passed  will never pass again..agak menginsafi jugak la bila lecturer tekankan bab masa...

aku harap semester baru ni aku boleh berubah...bukan senang nak senang...bukan susah nak susah kan?





No comments:

Post a Comment

anda makin comel bila mengomen...hikhik